ارزش ملی

سلام

سه شنبه ای که گذشت ساعت 5 صبح رسیدیم خونه و چون اون روز رو هم مرخصی گرفته بودم به

حالت مرگ افتادم رو تخت و خوابیدم.

سفـر 5 روز و خاطـــره انگیز استانبول هم تموم شد. اینقدر جاهای مخنلف رفتیم که شب ها از پا درد

می افتادیم.

هتل مون خیلی کوچولو بود و فقط به درد 2 نفر می خورد. از میدان تقسیم و خیابان استقلال تا جزیره

بیوک آدا و مسجد ایاصوفیه و پارک آبی رو رفتیم.

روز اخر برای پارک ابی حدود 2 ساعتی تو راه بودیم اون تازه با مترو و اتوبوس! زبان هم خیلی قوی نبود

اما با هر ماجراجویی که بود رفتیم.

سفر خوبی بود اما چیزی که بسیار نمایان بود ارزش پول ملی مون بود که رسما قهوه ای هست!!!

می تونیم با پول های 5 هزاری و کمترمون رو به جای رول تو دستشویی ها استفاده کنیم.

خلاصه اینکه این سفر هم به خاطره ها پیوست و از فرداش سرکار رفتیم که روزهای خوبی ندارم.

اشتباهات زیاد شده و هیچگونه کنترلی هم از طرف مافوق ها انجام نمیشه و ما که کاربر هستیم

داریم مقصر میشیم. منتظرم رییس بیاد تا دیگه کم کم وظیفه ام و عوض کنم و بخش دیگه ای برم.

دیشب اولین مهمونی با حضور 25 نفر دادیم.

البته خانواده خودم موندن که تا روزهای اتی خواهند اومد.

صبح های جمعه میرم فوتبال! هر چند که باید 8 صبح بیدار بشم ولی وقتی میام دوش میگیرم و باز

می خوابم. ای کاش تعطیلی ها بیشتر بود. اینقدر خوب بود همه اش خواب و استراحت جلـــوی

تلویزیون و همه اش فیلم.

خلاصه وار این چند روزم و نوشتم که شما هم از خوندش خیلی خسته نشین.

روزگارتون خوش

فعلا خداحافظ

زندگی من احمد...
ما را در سایت زندگی من احمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mylive-ahmada بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 3:13